Livrare, Plata si Returnare

1. Livrare

Licentele electronice vor fi livrate exclusiv pe email dupa confirmarea platii.

Pentru livrare produselor fizice apelam strict la serviciul de curierat al Fan Courier. Livrare se va efectua cu Serviciul Standard 24 ore de la primirea comenzii, daca aceasta a fost plasata pana in ora 14:00 de luni pana vineri.

2. Plata

Plata se poate efectua prin card de credit sau transfer bancar (ordin de plata). In cazul platii prin card bancar veti fi asistat de sistemul de plati on-line oferit de RomCard . Pentru cumparaturile realizate cu card nu se percepe comision, pentru platile cu ordin de plata veti plati comisioanele bancii platitorului cat si cele aferente bancii corespondente.

3. Returnarea produselor

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti returna produsul, iar noi iti oferim 2 optiuni: fie iti returnam suma de bani, fie poti folosi banii proveniti din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.

Conform politicii eLicente poti returna produsul in 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.

Legislatia care stipuleaza dreptul de retur este O.U.G. 34/2014: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.”.
Pentru returnarea produselor te rugam sa ne contactezi la nr. de telefon 021 568 3000 sau sa trimiti solicitarea pe adresa de e-mail [email protected] Unul din consultantii nostri te vor indruma.

Produsele se vor returna, in ambalajul original, in aceeasi stare in care au fost receptionate, impreuna cu o copie dupa factura.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat rapid. Elicente va inapoia contravaloarea achitata a produselor, prin transfer bancar, in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii solicitarii. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Ce produse nu se returneaza:

  • licentele software care au fost desigilate de catre consumator 
  • licentele software care au fost livrate pe cale electronica 
  • produsele care au fost livrate pe baza unei comenzi ferme exprimate in scris de catre consumator

Atentie!
Pachetele comerciale ale produselor returnate ce nu corespund din punct de vedere al integritatii ( ambalaj deteriorat, lipsa accesorii si documentatie originala si urme de uzura, zgarieturi ) nu vor fi acceptate pentru retur. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. Aceasta taxa este pentru readucerea lor la starea initiala, care poate avea o valoare intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului.